Online tilstedeværelse (mandag d. 8/10, kl. 16.30 - 19.30)

Bliv klogere på din virksomheds tilstedeværelse på nettet. Workshoppen introducerer dig til, hvordan du forbedrer opbygningen, indholdet og designet af din hjemmeside, og sikrer tilstedeværelse gennem Google My Business.

Tilmeld dig workshoppen: Online tilstedeværelse (nyt vindue)

Sociale medier og e-mailmarketing (mandag d. 22/10, kl. 16.30 - 19.30)

Har du styr på hvordan du markedsfører via de sociale medier? På denne workshop får du indblik i, hvordan du kan få synliggjort din virksomhed på de sociale medier, hvilket kan øge dine muligheder for salg. Derudover bliver du klædt på til, at skabe og forbedre dine kunderelationer på det online marked.

Tilmeld dig workshoppen: Sociale medier og e-mailmarketing (nyt vindue)


Kunder til dit website og analyser (mandag d. 29/10, kl. 16.30 - 19.30)

Har du styr på dine online markedsføringskanaler? Med de rigtige strategier og værktøjer kan du optimere din virksomhed og skabe flere kunder på dit site. På workshoppen får du en introduktion til de vigtigste trafik-kanaler til din hjemmeside - eksempelvis Google Analytics. Derudover får indblik i hvordan du bruger søgemaskinemarkedsføring, gør brug af bannerannoncering og AdWords.

Tilmeld dig workshoppen: Kunder til dit website og analyser (nyt vindue)


SEO og kommunikation (mandag d. 5/11, kl. 16.30 - 19.30)

Har du styr på dine online markedsføringskanaler?
Den rigtige kommunikation kan være altafgørende, især på nettet hvor dine tekster hjælper dig til en bedre placering på søgemaskiner verden over. På denne workshop lærer du både at skrive tekster til nettet og hvordan du bruger søgemaskineoptimering i din virksomhed.

Tilmeld dig workshoppen: SEO og kommunikation (nyt vindue)