Kontakt og tidsbestilling
Du skal bestille tid før personligt fremmøde.
Du kan bestille tid til personligt fremmøde her
eller
kontakt Borgerservice på telefon 48 49 00 00
Telefontid:
Mandag - Tirsdag - Torsdag - Fredag 09:00 - 13:00 (indtil 1. oktober 2022 er telefonen lukket om onsdagen)
Torsdag tillige 15:00 - 17:00
Du skal være opmærksom på at telefontider kan variere i de forskellige afdelinger.
Skriv sikkert via Digital Post
Rådhusets lukkedage
Vi holder lukket på alle helligdage og følgende dage:
1. maj
Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
Grundlovsdag den 5. juni
Julelukkedage:
23. december 2021 - 2. januar 2022
Øvrige kontaktoplysninger
Send Digital Post til kommunen
Når du skriver personlige informationer til Hørsholm Kommune, skal du gøre det sikkert med Digital Post.
Send sikker Digital Post til Hørsholm Kommune. Hav dit NemID klar.
Du kan læse mere om at sende Digital Post.
Virksomheder skal også sende digital post
Som virksomhed skal du bruge Digital Post via virk.dk, når du skal skrive til kommunen.
Du finder kommunen via vores CVR-nummer: 70960516
Ring til Hørsholm Kommune
Vores Kontaktcentermedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig på telefon: 48 49 00 00.
Åbningstider
Hørsholm Rådhus er åbent for telefonisk henvendelse:
Mandag - fredag: Kl. 9 - 13.
Du skal bestille tid, hvis du har et ærinde på rådhuset.
Book tid til betjening på rådhuset.
Har du brug for hjælp til at bestille tid kan du ringe til vores kontaktcenter i telefonåbningstiden på
Tlf. 48 49 00 00.
Har du akut brug for hjælp, så gå til kommunens akut hjælp side.
Find kontaktoplysninger på kommunalbestyrelsens medlemmer på denne side.
Via dette link finder du listen over nævn, kommissioner og råd.
Du kan se, hvem der er medlem, og hvordan du kontakter dem.
Hørsholm Kommunes CVR nr.: 70960516.
Kommunens bank er Danske Bank:
Reg. nr. 4319.
Konto nr. 3170111427.
Du skal som leverandør anvende nedenstående selvbetjeningsløsning, når du ønsker at tilbyde kommunen et nyt produkt, ydelse eller lignende indenfor området it og digitalisering.
Gå til selvbetjeningsløsningen (nyt vindue).
Når du har gennemført selvbetjeningsløsningen, vil din henvendelse blive behandlet, og vi vil derefter kontakte dig, hvis din henvendelse har interesse for kommunen.