Teams i centret

 

Team Kultur og Idræt

  • Servicering af Sport-, Fritid- og Kulturudvalget.
  • Administrations- og udviklingsopgaver.
  • Kulturelle begivenheder og projekter.
  • Servicering af den folkeoplysende voksenundervisning (aftenskolerne) og det frivillige, folkeoplysende foreningsarbejde (klubber og foreninger).
  • Administration af forskellige tilskudsformer, den årlige lokalefordeling til aftenskoler, foreninger og klubber m.m.
  • Sommerferieaktiviteter for børn i kommunen i samarbejde med det frivillige foreningsliv.
  • Økonomistyring for Kultur og Idræt og Hørsholm Bibliotek .

 

Team Administration og produktion

  • Økonomi og personalestyring for Trommen og Musikskolen.
  • Tilskud, kunststyrelsen m.fl.
  • Personale og løn (Trommen).
  • Aftaler, salg og markedsføring af arrangementer.
  • Kultur/Musik aktiviteter.
  • Kunstnerisk virksomhed i form af skolescene, musicalskole, dukketeater, Kreative værksteder, musical, foyerkoncerter, adventskoncerter mv.
  • Elevbetalinger, ind og udmeldelser.
  • Forældre, kunde/borger betjening.
  • Kulturprojekter (lokale, tværkulturelle og nationale).

 

Team Digitalisering og Service

  • Udarbejdelse af strategier og handleplaner for digitaliseringsindsatsen samt styring og implementering af de fælleskommunale digitaliseringsinitiativer.
  • Implementering af digitale selvbetjeningsløsninger til borgerne og digitalisering af interne arbejdsgange og ESDH.
  • Servicering og digital modning af organisationens it-brugere.

 

Team IT og Drift

  • Risikovurdering og sikkerhedskoordinering.
  • Service Management og porteføljestyring.
  • Program og projektstyring it projekter.
  • ESDH / og IT –arkivering.
  • It budget og kontraktstyring. 
  • Administration og controlling af softwarelicenser.
  • Administration, vedligeholdelse og datasikkerhed på kommunens netværk.
  • Indkøb og administration af fastnet telefoner.
  • Doc2 mail og sikkerpost administration.
  • IT support – helpdesk og onsite.
  • Hardware og brugeradministration.
  • Change Management (håndtering af systemændringer).
  • 2 Level support til skolerne.
  • Rådgivning og vejledning i indkøb af produkter som software og hardware.
  • Indkøb og administration af printere.
  • Systemovervågning, server administration og back up af data.
  • Applikationsforvaltning.